• page_banner

mostra di Dubai.

图片 2

Dubai Derma si svolge ogni annu è hè urganizatu da Index Conferences & Exhibitions, un membru di Index Holding in cuuperazione cù a Pan Arab League of Dermatology, Arab Academy of Dermatology & Aesthetics (AADA) è GCC League of Dermatologists cù u sustegnu di u Guvernu di Dubai è l'Autorità di Salute di Dubai (DHA).Una piattaforma eccezziunale chì furnisce l'ultime informazioni scientifiche è innovazioni in u campu di a dermatologia, a cura di a pelle è i laser.

A 22a edizione di Dubai Derma riunisce parlanti di prima qualità, chirurghi, praticanti di cura di a pelle, esperti di l'industria è tutti i principali attori per ottene u massimu da questa riunione significativa è per un'altra sperienza gratificante.
In più di l'excellenti opportunità educative, una mostra specializata tenuta in cunghjunzione cù a cunferenza furnisce una strada per l'entità cummerciale in l'industria per mostrà è prumove i prudutti è l'equipaggiu di cura di a pelle più attuali.

HONKON Booth.No.6D14

Indirizzu: Dubai World Trade Center (DWTC), UAE

HONKON, un innovatore di punta mundiale di laser avanzatu medicale è esteticu è tecnulugia ligata, hè statu stabilitu da u 1998;
HONKON, cuncintratu in a R & S, a produzzione, u marketing, u serviziu è l'intelligenza, hè un fornitore globale di soluzioni estetiche è mediche di intelligenza artificiale.
Avemu assistitu in Dubai Derma 2022. Avemu dimustratu e nostre tecnulugia avanzate è macchine laser quì, cum'è Pico laser, Active Q-Switch, Co2 Fractional Laser, Triple Wavelength Diode, HIFU, OPT Elight, DPL, Microneeding RF.Avemu scontru u nostru cumpagnu è distributore da i Paesi di u Mediu Oriente, cum'è l'India, Turchia, Iran, Iraq, UAE.

I mumenti in Dubai Derma.

Dubai exhibition
Dubai exhibition
Dubai exhibition
Dubai exhibition
Dubai exhibition

Tempu di Postu: Apr-24-2022